איפה הכי משתלם לקנות? נתוני חודש אוקטובר נחשפים

    צבי טסלר 1 Comment on איפה הכי משתלם לקנות? נתוני חודש אוקטובר נחשפים

    נתוני "סל המוצרים הבסיסי" לחודש אוקטובר: ממוצע סל המוצרים, עמד על 967 ₪. עלייה של 19 ₪ ביחס למחיר הסל בחודש הקודם. הפער בין הרשת היקרה לרשת הזולה ביותר בחודש אוקטובר הינו 36% שהם 311 ₪

    רשת מזון. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    15:07
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on כשאמא שלפה את ה'קלף' הכי חזק: הרבנית חגית שירה בסיפור מיוחד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איפה הכי משתלם לקנות? נתוני "סל המוצרים הבסיסי" לחודש אוקטובר נחשפים: ממוצע סל המוצרים, עמד בחודש אוקטובר 2022 על 967 ₪. סל המוצרים הנבחר מציג עלייה של 19 ₪ ביחס למחיר הסל בחודש הקודם. הפער בין הרשת היקרה לרשת הזולה ביותר בחודש אוקטובר הינו %36 שהם 311 ₪.

    ממוצע סל המוצרים הבסיסי שגובש על ידי משרד הכלכלה והתעשייה והלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ומתבסס על נתוני המועצה לצרכנות מתוך אתר פרייסז, עמד בחודש אוקטובר 2022 על 967 ₪, עלייה בהיקף של 19 ₪, המהווה כ- 2% ביחס לחודש ספטמבר.

    מתוך רשימת הרשתות שנבדקו, הרשת שמכרה את סל המוצרים הבסיסי במחיר היקר ביותר בחודש אוקטובר היא "סופר יודה" – עלות הסל הנבדק בחודש זה עומדת על 1,171 ₪.

    מתוך רשימת הרשתות שנבדקו, הרשת שמכרה את סל המוצרים הבסיסי במחיר הזול ביותר בחודש אוקטובר הינה "רמי לוי באינטרנט" – עלות הסל הנבדק בחודש זה עומדת על 860 ₪.

    המועצה לצרכנות

    פער המחירים בין הרשת היקרה לרשת הזולה ביותר בחודש אוקטובר עומד על 36% שהם 311 ₪.

    פער המחירים בין הרשת היקרה לזולה ביותר ברשתות ה"דיסקאונט" על כ- 6% שהם 52 ₪.

    מתוך רשימת חנויות האונליין שנבדקו, פער המחירים בין הרשת היקרה לזולה עומד על כ- 9% שהם 74 ₪.

    ביחס לחודש קודם, חלה עלייה במחיר סל המוצרים הבסיסי כאשר כלל הרשתות הציגו עלייה במחיר הסל (בעבור רשתות זהות אשר נכללו בסל הן באוקטובר והן בספטמבר).

    ביחס לאוקטובר אשתקד, חלה עלייה במחיר סל המוצרים הבסיסי כאשר כ- 93% מהרשתות הציגו עלייה במחיר הסל (בעבור רשתות זהות אשר נכללו בסל באוקטובר השנה ובאוקטובר אשתקד).

    הסל הנבדק כולל 68 מוצרים מהקטגוריות חלב ומוצריו, לחם, מוצרי בשר ודגים, מזון יבש, פירות וירקות, ומוצרי טואלטיקה וניקיון. סל המוצרים כולל את המוצרים הבסיסיים שהם הנמכרים ביותר ומהווים נתח משמעותי מהוצאות משקי הבית.

    סל המוצרים הבסיסי גובש ע"י הלמ"ס ומשרד הכלכלה והתעשייה והושק בדצמבר 2018, ומתבסס על נתוני המועצה לצרכנות מתוך אתר פרייסז, במטרה לעודד תחרות על מחיר הסל הנמוך ביותר בין השחקניות השונות בשוק ולאפשר לצרכנים אינפורמציה פשוטה ונגישה ביחס למחירי מוצרי צריכה הנרכשים על ידם באופן תדיר.



    1 תגובות

    מיין תגובות